Saturday, November 17, 2012

IsoBuster Pro 3.0 Final DC 05.10.2012 Multilanguage



Assalamualaikum ~.
Hari Ni C-diq Nak Bgi Korang IsoBuster Pro 3.0 Final DC 05.10.2012 Multilanguage

IsoBuster adalah memenangi anugerah, sangat khusus dan mudah untuk menggunakan CD dan DVD pemulihan data alat. Ia menyokong semua format CD dan DVD dan semua CD biasa dan DVD fail sistem ... Penyelamat kehilangan fail dari cakera CD atau DVD buruk atau dibuang, menyimpan dokumen-dokumen penting, gambar berharga, video dari keluarga, sandaran satunya sistem anda.

Mulakan IsoBuster, Masukkan CD atau DVD, pilih pemacu (jika tidak dipilih sudah) dan biarkan IsoBuster mount media. IsoBuster segera menunjukkan anda semua trek dan sesi yang terletak pada media, digabungkan dengan semua fail sistem yang hadir. Dengan cara ini anda mendapat akses mudah, seperti explorer, untuk semua fail dan folder setiap fail sistem. Bukannya terhad kepada satu fail sistem bahawa OS picks untuk anda, anda mempunyai akses kepada "gambar yang lengkap". Mengakses data dari sesi tua, akses data bahawa OS anda (misalnya Windows) tidak melihat atau menyembunyikan daripada anda dan lain-lain

Isobuster menafsirkan fail imej CD, seperti:

*.DAO (Duplicator), *.TAO (Duplicator), *.ISO (Nero, BlindRead, Creator), *.BIN (CDRWin), *.IMG (CloneCD), *.CCD (CloneCD) , *.CIF (Creator), *.FCD (Uncompressed), *.NRG (Nero), *.GCD (Prassi), *.P01 (Toast), *.C2D (WinOnCD), *.CUE (CDRWin), *.CDI (DiscJuggler), *.CD (CD-i OptImage), *.GI (Prassi PrimoDVD), *.PXI (PlexTools), *.MDS (Alcohol), *.MDF (Alcohol), *.VC4 (Virtual CD), *.000 (Virtual CD), *.B5T (BlindWrite), *.B5I (BlindWrite), *.DMG (Apple Macintosh), *.IBP (IsoBuster), *.IBQ (IsoBuster), *.NCD (NTI).

IsoBuster Pro 3.0 Final DC 05.10.2012 Multilanguage

DOWNLOAD - IsoBuster Pro 3.0
File Size - 4.57 MB
Password - www.oxava.com

Ok Bye....



1 comments: